Enklare och bättre telefoni

Sitt inte fast i krångliga och kostsamma telefonilösningar som kräver en massa underhåll. Vi kan ge er precis det ni behöver för att kommunicera ännu bättre, både idag och i framtiden.

Telefonen är fortfarande kungen bland kommunikationslösningar

Visst har e-post, sociala medier och chattar lett till stora förändringar när det gäller hur företag kommunicerar med sina kunder, men i många sammanhang är ett telefonsamtal fortfarande det bästa sättet att hjälpa kunder. Själva kontakten blir mycket mer personlig och många ärenden går att lösa mycket snabbare när man pratar direkt med varandra.

Modern telefonteknik kan dessutom förbättra samarbetet inom organisationen. Ni kan integrera era telefoner med era CRM-verktyg och kundtjänstlösningar, så att alla medarbetare alltid har tillgång till aktuell information och snabbt kan sätta sig in i ett ärende.

Ni kan även enkelt överblicka all telefonkommunikation i verksamheten och ta fram värdefulla rapporter och beslutsunderlag.

Vi erbjuder flexibilitet

Olika medarbetare har olika behov: vissa är alltid i rörelse och behöver kunna jobba från mobilen hela tiden, andra behöver en softphone-lösning som ger en god överblick över alla samtal de har att beta av under dagen, och någon annan vill helst ha en fast telefon, för att de är bekvämast med det. Vi kan föra samman alla användare i ett system, oavsett hur olika deras arbetssituationer och enheter är.

Ni kanske har flera anläggningar, eller befinner er i en tillväxtfas där ni behöver veta att den telefonilösning ni investerar i idag fortfarande kommer hålla måttet om några år. Våra lösningar är framtidssäkra, geografiskt oberoende och kan skalas upp eller ned efter behov.

Eftersom vi är en operatörs- och märkesoberoende leverantör kan vi alltid erbjuda en lösning som samlar alla telefoner, oavsett vilka operatörer och enheter ni behöver använda. Vi kan även teckna abonnemang åt er hos alla stora operatörer, t.ex. 3, Tele2 och Telia.


Växlar

Våra molnväxlar erbjuder inte bara flexibilitet för organisationen, de förenklar även medarbetarnas vardag på en många olika sätt. De kan t.ex. enkelt ringa jobbsamtal hemifrån med mobilen, ange vart och hur inkommande samtal ska kopplas eller visa en historik över en kundrelation under ett pågående samtal. Ni betalar en fast avgift per användare och månad.

Soluno molnväxel

Molnväxeln från Soluno ger er allt ni behöver i en telefonväxel, utan allt krångel med att underhålla, installera och driva den. Den kan hantera såväl mobiler som fasta telefoner och softphones, och har en mängd anpassningsmöjligheter som gör att vi kan se till att den passar er verksamhet perfekt.

Läs mer om Soluno

Cellip molnväxel för Skype

Cellips molnväxlar är de enda som är utformade särskilt för att användas med Skype. De finns i tre olika utföranden, för olika kundsegment, och passar perfekt för företag som redan ringer med Skype for Business eller är på väg in i Office 365-ekosystemet.

Läs mer om Cellip

Kontaktcenter

Vårt molnbaserade kontaktcenter ger en tydlig överblick över alla pågående kontakter, och gör att kundernas ärenden går snabbare att lösa.

Läs mer

Svarstjänst

Med vår svarstjänst behöver ni inte gå miste om några affärstillfällen i onödan: alla samtal fångas upp av en livs levande telefonist.

Läs mer

Återuppringning

Alla hatar att sitta i telefonkö, men nu kan ni se till att era kunder slipper det med vår återuppringningslösning.

Läs mer

Mobiltäckning inomhus

Om ni har otillförlitlig mobiltäckning i någon del av era lokaler är det här lösningen för er.

Läs mer

Mobil som tjänst

Med mobil som tjänst kan ni abonnera på mobilerna, så att utgifterna jämnas ut över tid och blir förutsägbara. Dessutom kan ni byta ut telefonerna mot nya efter 24 månader.

Läs mer om mobil som tjänst

Återköp av mobiler

Sälj era utfasade telefoner till oss, så ser vi också till att de rensas på data enligt en säker och certifierad metod.

Läs mer om återköp

Headset

Komplettera er telefonlösning med headset till era telefonister. När de har båda händer fria kan de redigera ärendet i datorn samtidigt som de talar med kunden, vilket ger ett välkommet produktivitetslyft.

Läs mer om headset